מרכזיות פנסוניק

ראשי >מרכזיות טלפון>מרכזיות פנסוניק IP
 

מרכזיות Panasonic IP  

 
מרכזיות Panasonic הינן מערכות מיתוג ספרתיות ו-IP המשתייכות לדור החדש והמתקדם ביותר של מרכזיות טלפון המשלבות בין טכנולוגיות הטלפון לטכנולוגיית מערכות המידע ומאפשרות בכך מגוון רחב של אפליקציות ותכונות חדשות תוך שמירה על אמינות גבוהה מאוד  ושרידות מירבית לצד נוחות תפעולית והנדסת אנוש גבוהה הכוללת תאימות למגוון רחב של ממשקים וטלפונים חדשים וותיקים.

משפחת מרכזיות Panasonic כוללת מוצרים מכווני רשת הכוללות טלפונית IP, בשילוב בין יישומים ממוחשבים לטלפוניה (CTI) ובחיבור מערכות ברשת (Networking) מתוך נקודת מבט שעיקרה שימוש קל ונוח אשר הנחתה את פיתוח קו המוצרים והניעה את  Panasonic להתמקד בייחוד בשילוב תכונות ידידותיות למשתמש תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ביותר, איכות ואמינות.

מערכות הטלפון של  Panasonic עומדות בתקנים בינלאומיים המחמירים ביותר של בקרת איכות ובדיקות סופיות.

 

מרכזיות  Panasonic מהוות פתרון תקשורת לכל ארגון החל מקיבולת של שלוחות בודדות ועד למאות שלוחות במבנה גמיש ומודולארי תוך ניצול מרבי של החומרה והתוכנה.

המערכות מתאפיינות בין היתר ביכולת תקשור ופעולה של יישומי CTI בעזרת ממשקים סטנדרטים, יכולת ניהול מוקד טלפוני Call Center, יכולות העברת קול דרך פרוטוקול אינטרנט (VoIP), חיבור רשת דיגיטאלי QSIG, תמיכה במגוון קווי חוץ: אנלוגיים, דיגיטאליים (PRI) וקווי IP SIP, שלוחות אלחוטיות DECT ושלוחות סלולאריות, דואר קולי אינטגראלי, חריצי התקנה אוניברסאליים, תמיכה במגוון גדול ורחב של סוגי ציוד היקפי משלים, אפשרויות תחזוקה ושדרוג תוכנה מרחוק, ועוד.

 

תכונות נבחרות מרכזיות Panasonic IP

 

שילוב בין טלפון למחשב (CTI)
עמדת משתמש ממוחשבת (Softphone), תוכנת בקרה ממוחשבת, רישום שיחות, חיוג אוטומאטי מ-Outlook , קישור למסד נתונים של הארגון (CRM), הקפצת מסך ועוד,

 יישומי IP

 קווים ושלוחות IP בטכנולוגיית IP SIP, קישור אתרים וטלפוני IP באמצעות VoIP - הפיכת ארגון מבוזר עם מספר אתרים לרשת פרטית אחת, הרחקת שלוחות אל מחוץ לארגון באופן אינטגראלי.

 ניתוב השיחות לארגון

מערכת דואר קולי אינטגראלי המאפשרת למתקשרים להשאיר הודעות בתיבה קולית של המשתמש שנבחר. את ההודעות הקוליות ניתן לקבל במאוחד עם הדואר האלקטרוני ביישום כגוןOutlook  –  שרות נוח החוסך זמן רב בעיקר למשתמשים שמקבלים שיחות רבות.

 ניהול מוקד שיחות Call Center  

 מערכת ניהול תורים וניתוב שיחות לנציגים פעילים או עובדים כגון במוקד הזמנות, מחלקת זימון תורים, קבוצות שרות לקוחות או מרכז תמיכה טכני וכו'. כולל אפשרות לעמדות מפקח ולדוחות מפורטים לניהול ובקרה של ה-Call Center.

 ניידות עם טלפונים סלולאריים 
שילוב מכשירים סלולאריים בתצורה של שלוחות טלפון כחלק אינטגראלי ממערכת התקשורת של הארגון, כולל אפשרות העברת שיחות מהסלולארי ישירות לשלוחה הרצויה.

 חיבור מכשיר חכם דיגיטאלי נוסף (DXDP) 
מאפשר חיבור שלוחה עצמאית נוספת ללא צורך בממשק שלוחה נוסף וללא צורך בחיווט מחדש.

 

 



 
משפחת מרכזיות  TDA Hybrid IP PBX תומכת במגוון רחב של טלפונים רגילים
וכן טלפונים חכמים מתוצרת חברת Panasonic טלפונים איכותיים בעיצוב חדשני  
סדרת הטלפונים הספרתיים החדשה עם דיבורית איכותית Full Duplex
הכוללים אפשרויות ותכונות נוספות כגון לחיץ ניווט,  תצוגה מוארת,
 4 אפשרויות הטייה, אפשרות להוספת יחידת לחצנים
נוספת (DSS), ממשק USB, מערכת ראש ועוד.



(ראה "טלפונים חכמים")

 

 

חיפוש